NOVÝ TÍM ALFA ROMEO F1

Nový monopost, noví jazdci, nová sezóna:
začína sa nová éra. Ste na ňu pripravení?

ZAČÍNA SA NOVÁ ÉRA

Aj keď naše farby pre rok 2022 pripomínajú tradičný dizajn Alfy Romeo a Sauberu, nový monopost C42 je pretekársky stroj určený na boj. Vďaka možnostiam určeným novou podlahou s prísavným efektom, vylepšeným aerodynamickým paketom, 18-palcovými nízkoprofilovými pneumatikami a novým motorom Ferrari ide o radikálny odklon od minulosti.

Aj keď naše farby pre rok 2022
pripomínajú tradičný dizajn Alfy Romeoa
Sauberu, nový monopost C42 je
pretekársky stroj určený naboj. Vďaka
možnostiam určeným novou podlahou
sprísavnýmefektom, vylepšeným
aerodynamickým paketom, 18-
palcovými nízkoprofilovými
pneumatikami a novým motorom
Ferrari ide o radikálny odklon od minulosti.

Aj keď naše farby pre rok 2022
pripomínajú tradičný dizajn Alfy Romeoa
Sauberu, nový monopost C42 je
pretekársky stroj určený naboj. Vďaka
možnostiam určeným novou podlahou
sprísavnýmefektom, vylepšeným
aerodynamickým paketom, 18-
palcovými nízkoprofilovými
pneumatikami a novým motorom
Ferrari ide o radikálny odklon od minulosti.

Aj keď naše farby pre rok 2022
pripomínajú tradičný dizajn Alfy Romeoa
Sauberu, nový monopost C42 je
pretekársky stroj určený naboj. Vďaka
možnostiam určeným novou podlahou
sprísavnýmefektom, vylepšeným
aerodynamickým paketom, 18-
palcovými nízkoprofilovými
pneumatikami a novým motorom
Ferrari ide o radikálny odklon od minulosti.

Aj keď naše farby pre rok 2022
pripomínajú tradičný dizajn Alfy Romeoa
Sauberu, nový monopost C42 je
pretekársky stroj určený naboj. Vďaka
možnostiam určeným novou podlahou
sprísavnýmefektom, vylepšeným
aerodynamickým paketom, 18-
palcovými nízkoprofilovými
pneumatikami a novým motorom
Ferrari ide o radikálny odklon od minulosti.

Aj keď naše farby pre rok 2022
pripomínajú tradičný dizajn Alfy Romeoa
Sauberu, nový monopost C42 je
pretekársky stroj určený naboj. Vďaka
možnostiam určeným novou podlahou
sprísavnýmefektom, vylepšeným
aerodynamickým paketom, 18-
palcovými nízkoprofilovými
pneumatikami a novým motorom
Ferrari ide o radikálny odklon od minulosti.

PREDSTAVUJEME NOVÝ MONOPOST C42

VALTTERI BOTTAS

Desaťnásobný víťaz Grand Prix Valtterisa vyznamenal ako kúzelník už v
juniorských formulách a stal sa druhým jazdcom, ktorý vyhral v rovnakom
roku (2008) tak šampionát Formula Renault Eurocup, ako aj Formula
Renault Northern European Cup. Nasledovalo víťazstvo v majstrovstvách
formuly 3 v rokoch 2009 a 2010 a Valtterisa stal prvým jazdcom, ktorý
dosiahol dvojnásobný triumf. Vo formule 1 debutoval v roku 2013 s tímom
Williamsa v roku 2017 prestúpil do Mercedesu, kde zohral kľúčovú úlohu
pri zaistení štyroch titulov konštruktérov. Svoje dlhoročné skúsenosti
zúročuje do konca šampionátov, čím tímu pomáha v postupe.

GUANYU ZHOU

Guanyuje vôbec prvý čínsky jazdec formuly 1: je priekopníkom, ktorý píše
kľúčovú stránku histórie motoristického športu svojej krajiny. Zhou, ktorý
má iba 22 rokov, preukázal napriek nízkemu veku pôsobivé schopnosti. aby následne zvíťazil v európskych sériách F3 a F2 a feeder formuly 1 V roku 2015 skončil druhý v talianskom šampionáte F4.
Je jediným nováčikom na štartovom rošte sezóny 2022 a pre tím predstavuje injekciu talentu a mladistvého nadšenia.

ROBERT KUBICA

Robert Kubica debutoval vo formule 1 v roku 2006 a stal sa tak prvým
poľským jazdcom, ktorý pretekal v majstrovstvách sveta F1.
Od víťazstva vo Veľkej cene Kanady v roku 2008 mu láska k rýchlosti a úžasné schopnosti pomohli k dlhej pretekárskej kariére.
Teraz je pripravený v úlohe záložného jazdca vyraziť na trať a zúročiť svoje dlhoročné skúsenosti.