Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
  • Prehľad
  • ŠTÝL
  • TECHNOLÓGIE
  • HNACIE ÚSTROJENSTVO
  • DYNAMIKA
  • ÚČINNOSŤ
  • QUADRIFOGLIO
  • Rentgen
  • 360° KAMERY
ŠTÝL

ŠTÝL

ZMYSLUPLNÁ KRÁSA

Od počiatku civilizácie hľadali tvorcovia inšpiráciu v prírode a ľudskej anatómii. Najslávnejšie architektonické skvosty sa tak môžu pochváliť optimálnou rovnováhou medzi tým, čo potrebuje človek, a tým, čo je vyžadované z hľadiska konštrukcie. A Giulia Quadrifoglio je maximálnym vyjadrením tohto jedinečného tvorivého prístupu.

EXTERIÉRY

SEBAVEDOMÁ A BEZ ZBYTOČNOSTÍ

Dizajn novej Giulie Quadrifoglio je čistý, bez výstrelkov a krajností. Je veľmi osobitý a vyznačuje sa typickými rysmi značky: ikonickou maskou v tvare trojlístka, agresívnym dizajnom kapoty a bokov s výraznými blatníkmi. Rozsiahle využitie uhlíkového kompozitu na streche, kapote, zadnom spojleri alebo bočných prahových nástavcoch prepožičiava Giulii Quadrifoglio pretekárskeho ducha. Architektúru vozidla tvorí pohon zadných kolies a dokonalé rozloženie hmotnosti na nápravy, kokpit posunutý čo najviac dozadu, dlhá predná kapota a široká maska ​​chladiča. Nič tu nie je nadbytočné. Všetko je v najčistejšom, nezameniteľnom duchu Alfa Romeo.

INTERIÉRY

VODIČ JE V CENTRE VŠETKÉHO DIANIA

Giulia Quadrifoglio je maximálnym vyjadrením tvorivého prístupu k dizajnu, ktorý sa vyznačuje optimálnou rovnováhou medzi potrebou človeka, prírodou a konštrukčnými zákonitosťami. Vodič novej Giulie Quadrifoglio je centrom všetkého, je hlavným prvkom celého kokpitu, ktorý bol navrhnutý podľa rovnakej filozofie ako karoséria. Interiér je minimalistický, využíva prvotriedne materiály, ako uhlíkový kompozit a koža a tiež technológie, ktoré sa podieľajú na harmonickom vzťahu človeka a stroja.

JEDINEČNOSŤ

KEĎ SA KRÁSA SPOJÍ S PODSTATOU

Detaily novej Giulie Quadrifoglio sa v mnohom podobajú tým, ktoré nájdeme v superšportových vozidlách. Ergonomické a ultraľahké sedadlá Sparco kombinujú vyspelé technológie, špičkový komfort a príkladnú oporu tela.

Volant s červeným štartovacím tlačidlom je čalúnený vysoko kvalitnou kožou. Ergonomické ovládače, infotelematika a pozícia za volantom sa podieľajú na dokonalej symbióze vodiča a vozidla, a to s jediným cieľom, dosiahnuť úplne precíznej ovládateľnosti a jedinečného pôžitku z jazdy.

  • ŠTÝL
  • EXTERIÉR
  • INTERIÉR
  • JEDINEČNOSŤ
TECHNOLÓGIE

TECHNOLÓGIE

NAJMODERNEJŠIE INOVÁCIE

Technológie novej Giulie Quadrifoglio boli vytvorené s cieľom zvýšiť výkon a poskytnúť intenzívnejší pôžitok z jazdy. Vzťah človeka a stroja je zásadnou filozofiou všetkých inovácií, ktoré tak dokonale dopĺňajú telo, myseľ a srdce vodiča. 

ALFA™ CDC

PRESNÉ OVLÁDANIE ZNAMENÁ VÄČŠÍ VÝKON

Systém Alfa™ Chassis Domain Control (CDC) je mozgom celej Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio a jeho jediným poslaním je kontrola dynamiky vozidla. Riadi celý rad podsystémov vrátane ESP, Alfa™ DNA Pro, Alfa™ Active Torque Vectoring, Alfa™ Active Aero Splitter, integrovaného brzdného systému (IBS) a aktívneho zavesenia Alfa™ Active Suspension. Týmto systémom priraďuje konkrétne úlohy pre dosiahnutie čo najlepšej možnej dynamiky.

BEZPEČNOSŤ

NAJLEPŠIE BEZPEČNOSTNÉ TECHNOLÓGIE

Nová Giulia Quadrifoglio kombinuje vzrušenie z jazdy v tej najčistejšej podobe a špičkovú úroveň bezpečnosti, ktorá prispieva ku kľudu a komfortu posádky. Štandardná výbava zahŕňa systém varovania pred čelným nárazom (FCW) s autonómnym núdzovým brzdením (AEB) vrátane funkcie detekcie chodcov, ďalej sledovanie jazdných pruhov (LDW), tempomat s obmedzovačom rýchlosti, monitoring mŕtveho uhla (BSM) s detekciou kríženia dráhy za vozidlom, zadnú cúvaciu kameru s dynamickým navádzaním a parkovacie senzory.

IBS

INTEGROVANÝ BRZDOVÝ SYSTÉM

U novej Giulie sa vo svetovej premiére predstavuje nový elektromechanický systém, ktorý kombinuje systém kontroly stability a tradičné výkonné brzdy: integrovaný brzdový systém (IBS). Nielenže zaručuje významnú optimalizáciu hmotnosti a zníženie vibrácií v brzdovom pedáli, ale aj okamžitú odozvu. Tým zaisťuje rekordne krátku brzdnú dráhu: zo stokilometrovej rýchlosti vozidlo zastaví iba na 32 metroch.

INFOTELEMATIKA

VÁŠEŇ VO VAŠICH RUKÁCH

Nová Giulia Quadrifoglio využíva úplne novú generáciu infotelematického systému s 6,5 palcovým displejom s vysokým rozlíšením, rozhraním Bluetooth, vstupom USB a ovládaním na volante.

Táto ďalšia ukážka dokonalého vzťahu človeka a stroja je ovládateľná intuitívnym otočným ovládačom Rotary Pad. Na želanie je možné vozidlo vybaviť špičkovým infotelematickým systémom 8.8“ Connect 3D Nav s digitálnym tunerom DAB a 7 palcovým farebným TFT displejom medzi kontrolnými ukazovateľmi.

Nová Giulia Quadrifoglio môže obsahovať aj špičkový audio systém Sound Theatre od spoločnosti Harman Kardon s výkonom 900W, ktorý je rozdelený medzi 14 reproduktorov, vrátane dvoch reproduktorov s priestorovým zvukom a jedného subwoofera.

  • TECHNOLÓGIE
  • ALFA™ CDC
  • BEZPEČNOSŤ
  • IBS
  • INFOTELEMATIKA
HNACIE ÚSTROJENSTVO

HNACIE ÚSTROJENSTVO

JE ČAS OPÄŤ VZLIETNUŤ

Nová Giulia Quadrifoglio nie je len najrýchlejším cestným sedanom, ktorý kedy Alfa Romeo vyrobila. Dôležitejšie je to, že tento model dokáže sprostredkovať za volantom vzrušenie v tej najčistejšej podobe. Všetko je tu totiž navrhnuté pre nekompromisné potešenie z jazdy. Nová Giulia Quadrifoglio prináša pocit slobody, ktorý pramení predovšetkým z jej srdca: hnacieho ústrojenstva.

MOTOR

SRDCE JE SVAL

Srdcom novej Giulie Quadrifoglio je zážihový preplňovaný motor 2.9 V6 twin-turbo s rozovretím valcov v uhle 90°. Tento agregát poskytuje výkon 510 k a krútiaci moment 600 Nm v rozmedzí 2500 až 5000 ot./min.
Nový motor bol navrhnutý v úzkej spolupráci s Ferrari. Vyrobený je kompletne z hliníka a okrem toho, že poskytuje mimoriadnu silu, je aj pozoruhodne ľahký.

PREVODOVKA

PRERAĎTE NA VÁŠEŇ

Nová Giulia Quadrifoglio využíva manuálnu šesťstupňovú prevodovku, ktorá bola navrhnutá s jediným cieľom: poskytnúť vodičovi maximálnu kontrolu.

Je ľahká a presná, čo s mimoriadne citlivým riadením poskytuje úchvatné emócie a potešenie z jazdy, ktoré nemá v tejto kategórii obdoby.

  • HNACIE ÚSTROJENSTVO
  • MOTOR
  • PREVODOVKA
DYNAMIKA

DYNAMIKA

ZMENA ROVNOVÁHY SIL

Nová Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio je viac než výkladnou skriňou špičkových technológií. Stelesňuje výsledok štúdií o tom, ako efektívne nakladať so silou. Okrem najlepšej výkonovej hmotnosti vo svojej triede disponuje aj dokonalým rozložením hmotnosti na nápravy v pomere 50:50, čo prispieva k rovnováhe a zvýrazňuje výhody pohonu zadných kolies a motora umiestneného vpredu. Práve kombináciou pohonu zadných kolies a vpredu uloženého hliníkového šesťvalca sa konštruktérom Alfa Romeo podarilo dosiahnuť optimálneho rozloženia hmotnosti na nápravy.

NOVÉ ZAVESENIE KOLIES ALFA™ LINK

PATENTOVANÉ RIEŠENIE PRE MAXIMÁLNU DYNAMIKU

Nová Giulia je vybavená novým patentovaným usporiadaním zavesenia kolies Alfa™ Link, ktoré tvoria dvojité priečne ramená vpredu a štvorprvkové zavesenie vzadu.
Predné lichobežníkové zavesenie s dvoma priečnymi ramenami udržuje predné kolesá v dokonale kolmej pozícii voči povrchu vozovky aj v rýchlo prechádzaných zákrutách, prispieva k presnejšiemu riadeniu a potláča nedotáčavosť.
Zadné štvorprvkové zavesenie je schopné poskytnúť najlepšiu ovládateľnosť v triede (priečnu priľnavosť) a súčasne aj špičkový komfort. 

TORQUE VECTORING

TECHNOLÓGIA RIADENIA KRÚTIACEHO MOMENTU

Nová Giulia Quadrifoglio je vybavená inovatívnym systémom, ktorý zaisťuje optimálnu distribúciu krútiaceho momentu pomocou elektronicky riadeného diferenciálu s dvojicou spojok. Výsledkom je lepšia trakcia a oveľa istejšia ovládateľnosť, a to aj pri vyšších rýchlostiach, v zákrutách a na akomkoľvek povrchu.

ACTIVE AERO

ALFA™ ACTIVE AERO SPLITTER AKTÍVNY SPOJLER

Nová Giulia Quadrifoglio je jediným sedanom na svete s aktívnym predným spojlerom. Otváranie karbónovej klapky pod predným nárazníkom je v rýchlostiach nad 100 km/h riadené mozgom vozidla Alfa™ CDC (Chassis Domain Control), čo spôsobuje, že spojler poskytuje väčší prítlak pre vyšší výkon a tým aj stabilitu, zvlášť v rýchlo prechádzaných zákrutách.
Vyspelá aerodynamika vozidla je výsledkom veľmi starostlivého testovania v aerodynamickom tuneli. Nová Giulia Quadrifoglio má prirodzený súčiniteľ prítlaku (Cz) -0,1. Čím vyššia rýchlosť, tým väčšia sila pôsobí na vozidlo, čo mu poskytuje väčšiu stabilitu a ovládateľnosť. 

ALFA™ DNA PRO

VOLIČ JAZDNEJ DYNAMIKY

Nový volič Alfa™ DNA Pro spolupracuje so systémom Alfa™ Chassis Domain Control. Ten priebežne prispôsobuje správanie vozidla zvolenému jazdnému režimu: 

  • RACE: aktivuje funkciu overboost a vylepšuje zvuk motora pre športovú jazdu najmä na okruhu.
  • DYNAMIC: poskytuje ostrejšie brzdenie a odozvu riadenia pre športovú jazdu na vozovke.
  • NATURAL: nastavenie charakteristické komfortným odpružením pre dokonalú rovnováhu počas bežného jazdenia.
  • ADVANCED EFFICIENCY: využíva deaktiváciu valcov pre maximálnu úsporu energie a dynamickú účinnosť.

 

  • DYNAMIKA
  • NOVÉ ALFA™ LINK
  • TORQUE VECTORING
  • ACTIVE AERO
  • ALFA™ DNA PRO
ÚČINNOSŤ

ÚČINNOSŤ

ULTIMATÍVNA ROVNOVÁHA VÝKONU A ÚČINNOSTI

Nová Giulia Quadrifoglio kombinuje vynikajúci výkon so skvelou účinnosťou. Vďaka systému deaktivácie valcov v režime Advanced Efficiency môže motor 2.9 V6 pracovať iba s tromi aktívnymi valcami. K ďalšej úspore paliva v mestskej prevádzke prispieva posledná generácia systému Start&Stop.

ĽAHKOSŤ

ROZSIAHLE POUŽITIE ULTRAĽAHKÝCH MATERIÁLOV

Karoséria novej Giulie Quadrifoglio je vyrobená z vysokopevnostnej ocele, blatníky a dvere z hliníka a kapota a strecha z uhlíkového kompozitu, ktorý je trikrát silnejší a sedemkrát ľahší než bežná oceľ. Z karbónu sú vyrobené aj aerodynamické prvky a tiež hnací hriadeľ. K maximálnemu vyváženiu vozidla prispieva aj celohliníkové zavesenie kolies.  

SPOTREBA PALIVA

DEAKTIVÁCIA VALCOV

Všetky elektronické systémy pracujú hladko s cieľom pomôcť vodičovi znížiť spotrebu paliva. Vďaka elektronicky riadenej deaktivácii valcov môže nová Giulia Quadrifoglio prejsť 100 km za iba 8,5 litra paliva, pričom do ovzdušia vypustí v kombinovanej prevádzke len 198 g CO2/km.

  • ÚČINNOSŤ
  • ĽAHKOSŤ
  • SPOTREBA PALIVA
QUADRIFOGLIO

QUADRIFOGLIO

ŠTVORLÍSTOK PRE ŠŤASTIE PRE SKUTOČNÉ VÍŤAZSTVO

Všetko začalo z poverčivosti, bol to obyčajný štvorlístok pre šťastie, ktorý sa premenil v symbol niečoho oveľa magickejšieho. Dnes predstavuje víťazstvá a rekordy Alfy Romeo a jej jazdcov v mnohých slávnych pretekoch.
Keď Ugo Sivocci zvíťazil v roku 1923 na slávnej Targa Florio, jeho vozidlo zdobil symbol štvorlístka. Od tej doby sa štvorlístok čiže Quadrifoglio stal neodmysliteľnou súčasťou mnohých legendárnych vozidiel a víťazstiev, ako v prípade modelu P2 a majstrovstiev sveta v roku 1925 a modelov Alfetta 158 a 159 vo svetovom šampionáte formuly 1 v rokoch 1950 a 1951. Štvorlístok potvrdil, že šťastia je možné dosiahnuť, ak sa berú výkon a technológie tak vážne ako v Alfe Romeo. 

Rentgen

RENTGEN

Za veľkými výkonmi stoja veľké inovácie

Vychutnaj si röntgenové zábery Giulie Quadrifoglio a objav skutočný význam hesla „La Meccanica delle Emozioni“.

RENTGEN
360° KAMERY

PRVÝ 360-STUPŇOVÝ ZÁBER NA PRETEKÁRSKOM OKRUHU

Obklopený novou emóciou: vstúp na palubu Giulie Quadrifoglio

Zdolaj klopené zákruty, šikany a rovinky s plynom na podlahe na okruhu Alfa Romeo v Lainate. Zaži dynamiku a zvuk najšportovejšej Alfy Romeo všetkých čias z troch exkluzívnych uhlov pohľadu.

360° KAMERY