Alfa Romeo je oficiálnym sponzorom Luna Rossa. Spoločne na 38. America’s Cup
Alfa Romeo je oficiálnym sponzorom Luna Rossa. Spoločne na 38. America’s Cup
Značka Alfa Romeo oznámila svoje partnerstvo s vynikajúcim talianskym jachtárskym tímom Luna Rossa a bude ho podporovať na 38. ročníku America's Cup, najprestížnejších jachtárskych pretekoch sveta, ktoré sa po prvý raz konajú v Taliansku, v ikonickom Neapolskom zálive.
Prirodzené sponzorstvo je založené na spoločnej kultúre a hodnotách, kde odkaz na značku Alfa Romeo sa vzťahuje aj na Luna Rossa.
Toto oznámenie bolo urobené dnes formou sugestívneho videa, zobrazujúceho silné paralely medzi dvoma talianskymi organizáciami, ktoré premieňajú vášeň na pohyb, identitu na štýl a súťaživosť na víziu.
Video komentujú Santo Ficili, Cristiano Fiorio a Max Sirena, traja lídri, zdieľajúci spoločnú víziu založenú na vášni, inováciách a súťaživom duchu.
Značka Alfa Romeo okrem toho oznámila štart členov tímu Luna Rossa na 43. ročníku pretekov Mille Miglia s automobilom Alfa Romeo 1900 Super Sprint z roku 1956, ktorý je zvyčajne vystavený vo firemnom múzeu v Arese.
Alfa Romeo otvára fascinujúcu novú kapitolu vo svete súťaží. Hrdo oznamuje svoje partnerstvo s tímom Luna Rossa, lídrom medzinárodného jachtingu a symbolom talianskej športovosti a technologických inovácií na medzinárodnej úrovni. Takto vznikla autentická a ambiciózna spolupráca, ktorá spája dve talianske ikony s rovnakou víziou: nepretržité inovácie, výnimočnosť v športe a neustále posúvanie svojich hraníc.
Toto spojenie oživuje zmysluplnú cestu, počas ktorej Alfa Romeo a Luna Rossa spoločne čelia bezprecedentnej výzve: America's Cup, najprestížnejším jachtárskym pretekom na planéte. Súťaž, ktorá sa koná už 38. raz, sledujú milióny fanúšikov a po prvýkrát v histórii navštívi Taliansko a úchvatnú scenériu Neapolského zálivu – ideálne prostredie, kde sa jedinečným spôsobom spája krajina, športová kultúra a infraštruktúra.
Alfa Romeo ako oficiálny sponzor sa s nadšením púšťa do tohto nového dobrodružstva, pretože zdieľa rovnakú filozofiu, ktorá poháňa tím Luna Rossa: súťaživé odhodlanie v kombinácii s najsofistikovanejšími technologickými inováciami. Na dosiahnutie najambicióznejších cieľov a najlepších výkonov sa Alfa Romeo a Luna Rossa spoliehajú na odborné znalosti, dizajn, použitie najmodernejších materiálov na svete a tie najlepšie inžinierske metódy.
Oficiálne oznámenie nového partnerstva sa uskutočnilo dnes formou pútavého videa (dostupného na link), v ktorom vystupujú Santo Ficili, CEO značky Alfa Romeo; Cristiano Fiorio, globálny riaditeľ Alfa Romeo pre marketing, komunikáciu a strategické projekty a Max Sirena, šéf tímu Luna Rossa. Títo traja lídri spoločne poskytli hlas príbehu, oslavujúcemu 115 rokov značky Alfa Romeo a odvahu prijať nové výzvy, ktoré sa neobmedzujú na nostalgické spomienky na slávnu históriu ale otvárajú perspektívu do budúcnosti. Video pôsobivými obrazmi a emocionálnym tónom ilustruje stretnutie dvoch značiek, ktoré patria do odlišných svetov ale sú poháňané rovnakou energiou a rovnakými hodnotami odvahy, výkonnosti, elegancie a talianskeho ducha. Video sa začína oznámením, že tím Luna Rossa vytvorí oficiálnu posádku modelu Alfa Romeo 1900 Super Sprint z roku 1956 na aktuálnom ročníku pretekov historických automobilov Mille Miglia – „najkrajších pretekoch sveta“, ktoré majú štart 17. júna v Brescii. Max Sirena pri tom evokuje paralelu medzi jazdou po ceste a riadením pretekárskej lode: mení sa iba povrch – asfalt namiesto mora ale vzrušenie, inštinkt a adrenalín zostávajú rovnaké.
Tieto obrazy nie sú iba symbolické, ale vyjadrujú podstatu spolupráce medzi značkou Alfa Romeo a tímom Luna Rossa: konkrétnu technickú synergiu spájajúcu dve výnimočné talianske organizácie, zdieľajúce spoločnú víziu výkonnosti a inovácií. Táto spolupráca ide ďaleko za hranice viditeľnosti alebo komunikácie, pretože sa premieta do reálnej výmeny zručností pri spoločnom vývoji riešení high-tech. Konkrétne ide o zdieľanie know-how v kľúčových oblastiach ako je používanie najmodernejších materiálov, riadenie výkonnosti a analýza dát, čo sú oblasti, v ktorých majú obidvaja partneri rozsiahle skúsenosti.
Santo Ficili, CEO Alfa Romeo, povedal: „Nemôže byť lepší partner ako Luna Rossa, značka, ktorá – rovnako ako my – je spojená so silnou identitou, bohatou históriou, jasnou víziou budúcnosti, vášňou pre šport, úsilím o výnimočnosť, hlbokým pocitom spolupatričnosti a predovšetkým... je talianska. Rovnako ako Alfa Romeo.“
Cristiano Fiorio, globálny riaditeľ Alfa Romeo pre marketing, komunikáciu a strategické projekty, povedal: „Toto partnerstvo nemohlo prísť v lepšom čase alebo na lepšom mieste. Naša aliancia je symbiotická a ide ďaleko za hranice spojenia dvoch značiek alebo umiestnenie loga na plachtu, či automobil. Zdieľame hodnoty a dedičstvo a to nás môže doviesť kamkoľvek. Pretože keď sa pretekárske skúsenosti stretnú s inžinierkou víziou, vznikne niečo extrémne inovatívne. Nielen z hľadiska farieb alebo štylistických prvkov ale aj ako súčasť technologickej spolupráce.“
Max Sirena, šéf tímu Luna Rossa, dodal: „Existuje prirodzená afinita medzi tímom Luna Rossa a značkou Alfa Romeo: hlboko zapustené korene, talianska tradícia, športový duch a ustavičné úsilie o dokonalosť. Zdieľame dokonca aj našu charakteristickú farbu – červenú. Naše partnerstvo je založené na spoločných hodnotách a jeho hodnota neustále rastie.“
Turín, 10. júna 202