Medzinárodne známy herec Pedro Alonso účinkuje v reklamnom klipe „Learn to Love Again“ k uvedeniu nového modelu Alfa Romeo Junior

  • Herec, ktorý sa stal medzinárodnou hviezdou za svoju rolu Berlína v seriáli Money Heist (Papierový dom), účinkuje v reklame na nový model Alfa Romeo Junior.
  • V spote „The Salesman“ (Predajca) Pedro Alonso pozýva, aby ste sa nechali viesť vášňou a nie iba rozumom, aby ste objavili pútavý zážitok za volantom kompaktného automobilu nanovo definujúceho športovosť vo svojom segmente.
  • Pedro Alonso, narodený v Španielsku je nielen herec ale aj maliar a spisovateľ, ktorý má hlboký vzťah k talianskej kultúre, hudbe a umeniu.
  • Reklamný spot sa dá vidieť na YouTube.
  • Na Slovensku sa Alfa Romeo Junior začne predávať od októbra.

 

Španielsky herec Pedro González Alonso účinkuje v kampani k uvedeniu nového modelu Alfa Romeo Junior, kompaktného športového automobilu, ktorým sa talianska globálna značka vracia do segmentu strategického významu. Angažovanie medzinárodne známej hereckej hviezdy bolo výsledkom spoločne zdieľaných hodnôt - vášne, trúfalosti, charizmy a nepopierateľnej elegancie - prostredníctvom ktorých značka Alfa Romeo predstavuje výnimočný zážitok z jazdy, ktorý ponúka nový model Junior v mene harmónie medzi srdcom a rozumom.

 

Alonso sa stal svetovou filmovou hviezdou za svoju rolu Berlina v televíznom seriáli Money Heist, kde svojim hereckým výkonom urobil z tejto postavy kultúrny fenomén. Netflix ho dokonca vytvoril ako samostatnú postavu. Vyznačuje sa veľkým šarmom, ktorý stelesňuje sofistikovanosť, charizmu a tajomnú energiu. Umelecké aktivity populárneho herca sa neobmedzujú iba na dramatickú oblasť ale venuje sa aj maľovaniu a písaniu s rovnakou intenzitou, s akou sa značka Alfa Romeo venuje navrhovaniu automobilov, kombinujúcich športový charakter, nadčasový dizajn a najmodernejšie technológie. Samozrejme, jedným z takýchto automobilov je nový model Junior, ktorý nanovo prepisuje pravidlá športovosti vo svojej kategórii.

 

Alfa Romeo Junior je jedinečným objektom, ktorý je cool a svojich charakterom idúcim nad rámec samotnej výkonnosti má ambície pritiahnuť k značke Alfa Romeo novú generáciu fanúšikov. Junior má schopnosť vytvoriť bezprostrednú emocionálnu väzbu s vodičom založenú na symbiotickom vzťahu človek-stroj, pretože pre značku Alfa Romeo je automobil produktom, ktorý treba zažívať s vášňou a angažovanosťou.

 

Nová reklamná kampaň na model Junior chce vyjadriť odlišný spôsob ako precítiť automobil a naplno si užiť jeho športové atribúty. Preto sa reklamný spot obracia priamo na srdcia ľudí, ktorí sa nechajú viesť emóciami, aby sa naučili znovu milovať a poddali sa najväčším vášňam, ktoré človek v sebe má. To bola genéza reklamného spotu „The Salesman“, v ktorom charizmatická postava - hrá ju Pedro Alonso - upúšťa od logiky a nechá sa premôcť vnútornými, tajomnými emóciami zamilovanosti. Nejde o predaj auta ale o poddanie sa značke Alfa Romeo. Nakoniec v živote existujú pocity, ktoré sa jednoducho nedajú vysvetliť logikou. A presne to značka Alfa Romeo žiada od svojich fanúšikov aj všetkých ostatných: naučiť sa znova milovať! Kto iný ako Pedro Alonso - s jeho odvážnym prístupom a nesporným šarmom - dokáže odovzdať takú silnú a intímnu správu, ktorá zmení naše myslenie?

 

Pedro González Alonso sa narodil v meste Vigo v Španielsku v roku 1971. Študoval na kráľovskej dramatickej akadémii Real Escuela Superior de Arte Dramático (RESAD) v Madride. Pred tým, ako získal medzinárodnú slávu, hral v rozličných španielskych filmoch a televíznych seriáloch ako Padre Casares (2008- 2015) a Gran Hotel (2011), v ktorých majstrovsky stvárnil komplexné a charizmatické postavy. Ako fanúšik talianskej kultúry, najmä filmu, hudby a výtvarného umenia sa nedávno vyjadril, že by rád jedného dňa spolupracoval s talianskymi režisérmi ako Paolo Sorrentino a Nanni Moretti. Jeho snom, ktorý sa nikdy nemôže splniť, by bolo hrať spolu s legendárnym Marcellom Mastroiannim.

 

Pútavý a intenzívny reklamný spot s jazykom inšpirovanými internetovými seriálmi vyrobila kreatívna agentúra Migrante a režíroval ho Sébastien Grousset, pre produkčnú spoločnosť Akita Film. V prvej časti videa znie hudba, ktorú zložili Flavio Ibba a Marco Gualdi (Red Rose Productions) a v druhej časti je obraz doplnený známym disko-hitom „I Feel Love“ (P. Bellotte / G. Moroder / D. Summer) od vydavateľstva Warner Chappel Music Publishing, ktorý zmastrovali Flavio Ibba a Carlo Palmas s hlasom speváčky Loredana Fadda (Red Rose Productions).

 

Alfa Romeo pozýva všetkých svojich fanúšikov, aby sa prihlásili na oficiálnych kanáloch značky: plná 60- sekundová verzia je dostupná na oficiálnom kanáli značky na YouTube.

 

Turín, 9. septembra 2024